Invitation til julegløgg og æbleskiver.
Hvis det er længe siden du har været på Museet, eller du ikke har mulighed for at kigge ind i åbningstiden, eller du bare har lyst at hygge dig med varm julegløgg og æbleskiver, vil vi gerne invitere alle der har lyst søndag den 17. decembet kl. 12 til 15. Det koster naturligvis ikke noget.
Glædelig Jul og Godt Nytår.
Hvis du endnu ikke har fået købt Egnsarkivets årbog 2023, vil det også være muligt denne dag.